3 راهبرد افزایش بهره وری در هات تپ

شرکت پیشگام صنعت ابزار مجری عملیات هات تپ و استاپل و سایر خدمات خطوط لوله اگرچه در شهرستان کرج واقع شده است و عمده فعالیت های پشتیبانی پروژه های این شرکت در کارگاه واقع در کرج به انجام می رسند، اما باید اشاره کرد که بخش اعظم پروژه های هات تپ این شرکت در مناطق جنوبی کشور و در مجتمع های پالایشگاهی و پتروشیمی این قسمت از سرزمین ما انجام می شود. شرکت پیشگام صنعت ابزار فعالیت خود در زمینه انجام hot tap را در کرج آغاز کرد اما گسترش این خدمات به حنوب کشور، این شرکت را به پیمانکار بی بدیل عملیات های انشعاب گیری به روش هات تپ در جنوب گردانید.

با همه این احوال نکته فوق به معنای محدود بودن فعالیت های کنونی هات تپ شرکت پیشگام صنعت ابزار در جنوب نیست و این شرکت به فراخور نیازهای کارفرمایان در هر نقطه از کشور آماده انجام عملیات به شیوه گرم می باشد. خصوصا و در سال های اخیر پیرو سیاست های برون سپاری شرکت ها و مجتمع های بزرگ صنعتی در نواحی مرکزی کشور، نیازهای عملیاتی به پروژه های hottapping شرکت پیشگام صنعت ابزار بیش از پیش شده است و از همین رو بخش قابل توجهی از فعالیت های ما اکنون در مرکز کشور متمرکز است. اتفاقا شهر کرج و به طور کلی استان البرز از نواحی ای محسوب می شود که مکررا نیازمند این دست پروژه ها می شود.

هات تپ نظر آباد کرج

یکی از پروژه های هات تپ پیشگام صنعت ابزار در نظرآباد کرج

 

شرکت پیشگام صنعت ابزار پیمانکار شرکت گاز استان البرز در زمینه اجرای عملیات هات تپ می باشد و از این رو بخش زیادی از فعالیت های ما در حوزه استانی البرز در حال انجام است. پروژه های hottap اعلامی شرکت گاز استان البرز به فراخور نیاز ایشان در نقاط مختلف کرج و استان انجام می شود. شهرهای کرج، نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد و گرمدره پرتعددترین مراکز دریافت خدمات هات تپ شرکت پیشگام صنعت ابزار می باشند. از آن جا که شرکت گاز استان البرز خدمات خطوط لوله گاز را به بهره گیرندگان مسکونی و صنعتی ارائه می دهد طبیعتاً به وفور نیاز به انشعاب گیری های جدید برای گازرسانی به مجتمع های صنعتی و مسکونی ایجاد می شود و در این شرایط شرکت پیشگام صنعت ابزار است که خدمات مربوطه را انجام می دهد.

البته باید توجه داشت که پروژه های هات تپ ما در کرج معمولاً جزو طبقه بندی پروژه های ساده ما محسوب می شوند. اگرچه خطوط لوله گاز دارای فشار نسبتا بالایی می باشند و از این حیث شایسته توجه ویژه هستند، اما انشعاب گیری های مورد نیاز شرکت گاز استان البرز معمولاً در ابعاد کوچک می باشد و همین امر انجام عملیات هات تپ روی خطوط لوله ایشان را تسهیل نموده است.

عملیات های هات تپ کرج اغلب در سایزهای ۲ و ۴ و ۶ اینچ و البته در مواردی دیگر، عملیات ها در سایز بزرگ انجام می شوند. اتصالاتی که برای سایزهای کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند طبیعتاً عبارتند از سدل نیپل و ولدولت و تی سرویس. اتصال تی سرویس برای انشعاب گیری در سایز ۲ اینچ مناسب ترین گزینه است، اما برای سایزهای بالاتر می توان از ولدولت و البته سدل نیپل استفاده کرد. شرکت پیشگام صنعت ابزار در طی سالیان متمادی فعالیت و همکاری با شرکت گاز استان البرز ده ها عملیات موفقیت آمیز هات تپ را به نام خود ثبت کرده است و به پیمانکاری مطمئن و قابل اتکا برای این شرکت تبدیل شده است.

هات تپ استان البرز

عملیات هات تپ شرکت پیشگام صنعت ابزار روی خط لوله گاز واقع در استان البرز

البته عملیات های انشعاب گیری گرم شرکت پیشگام صنعت ابزار در کرج و استان البرز به شرکت گاز استان محدود نمی شود و کارفرمایان مختلف در بازهای زمانی متفاوت از ما درخواست انجام عملیات هات تپ نموده اند که تمامی آن ها به سفارش ایشان به انجام رسیده است. انشعاب گیری گرم هات تپ برای شرکت آب  و فاضلاب استان البرز از زمره پروژه های اخیر شرکت پیشگام صنعت ابزار در کرج به شمار می رود که فرایند نسبتاً پیچیده ای داشت و با موفقیت به اتمام رسید. پیچیدگی این عملیات که روی خط لوله آب انجام می شد از آن ناحیه بود که نه تنها hot tap، بلکه کلیه اتصالات آن نیز توسط شرکت پیشگام صنعت ابزار تهیه و ساخته شد. از وجوه منحصر به فرد این پروژه استفاده از اتصال یکپارچه ای بود که هم نقش اسپلیت تی و اتصال خط لوله را ایفا کرده و هم نقش ولو را به انجام می رساند. کلیه مراتب طراحی، ساخت و نصب این اتصال روی خط لوله توسط پرسنل شرکت پیشگام صنعت ابزار به انجام رسید و در نهایت نیز پس از نصب، عملیات هات تپ با موفقیت روی خط لوله به انجام رسید.

شرکت پیشگام صنعت ابزار آماده است درخواست های مبنی بر انجام هات تپ در کرج را در اسرع وقت پاسخگو باشد کارگاه و محل پشتیبانی و تأمین و تجهیز قطعات و ماشین آلات این شرکت در کرج واقع است و به همین دلیل بیشترین آمادگی برای انجام هات تپ در کرج برای ما وجود دارد. از این رو درخواست کنندگان محترم می توانند ضمن برقراری تماس با مجاری ارتباطی شرکت پیشگام صنعت ابزار نیازها و سفارشات خود را اعلام کنند. ما آمادگی کامل داریم بر حسب حسن مجاورت و شرایط سهل تر عملیاتی در منطقه بومی نیازهای ایشان را در اسرع وقت پاسخگو باشیم. بدیهی است که همین مجاورت باعث کاهش چشمگیر هزینه های حمل و زمان هدر رفت ناشی از آن خواهد بود، ضمن این که مجاورت و نزدیکی به محل پشتیبانی فرایندها، ما را در تسریع پروژه بسیار یاری خواهد کرد.


ارسال دیدگاه