شرکت پیشگام صنعت ابزار

شرکت پیشگام صنعت ابزار در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور به هم خواهد رساند. این نمایشگاه که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در محل دائم نمایشگاه ها برگزار خواهد شد محکی جدی خواهد بود برای ارائه جدیدترین نوآوری ها، و گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای پیشین، و همچنین محفلی خواهد بود برای تعامل و همکاری های سازنده با تمامی فعالان حوزه های نفت و گاز، خصوصاً آن دسته از واحدها و مسئولان و مدیرانی که به نحوی با خدمات مربوط به عملیات هات تپ سر و کار خواهند داشت.

شرکت پیشگام صنعت ابزار حضور مستمر در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در سرلوحه برنامه ها و سیاست گذاری های خود دارد و از این رو همه ساله با شرکت در نمایشگاه مربوطه برقراری ارتباط و تعامل با واحدهای مربوطه را در دستور کار خود قرار داده است.

از اهم برنامه های شرکت پیشگام صنعت ابزار ارائه کاتالوگ های مربوط به پروژه های پیشین و دستاوردهای فنی ای خواهد بود که خصوصاً طی سالیان اخیر حاصل شده است و به این ترتیب به بازدیدکنندگان گام های اساسی شرکت چهت رفع محدودیت های عملیات هات تپ را به نمایش خواهد گذاشت. از دیگر برنامه ها برقراری جلسات سازنده و تعامل با کلیه مشارکت کنندگانی است که به نحوی با خدمات کار گرم و خصوصاً هات تپ سر و کار دارند. این مهم مجرایی است برای عمکاری های مستمر و گذاردن گام های جدی جهت افزایش بهره وری فرایندهای مربوط به خدمات نفت و گاز و پتروشیمی.

بخش دیگر دستور کار شرکت پیشگام صنعت ابزار نمایش دستگاه ها و تجهیزاتی است که خدمات در محل شرکت برای کارفرمایان از طریق شان انجام می شود. در واقع خدمات شرکت پیشگام صنعت ابزار به هات تپ خطوط لوله محدود نمی شود و این شرکت در زمینه ساخت اتصالات، عملیات فلنج فیسینگ، خدمات ماشینکاری در محل و نظایر ان نیز تخصص و پشتوانه قابل اتکایی دارد. از جمله ماشین آلاتی که ارائه خواهد شد به شرح زیر است:

دستگاه هات تپ: عملیات انشعاب گرم هات تپ اصلی ترین سرویس شرکت پیشگام صنعت ابزار به حساب می آید و از این رو نمایش این دستگاه، تشریح عملکرد آن، ملزومات، محدودیت ها و قابلیت ها و همچنین شرایط کار دستگاه به لحاظ فنی و محیطی در صدر خدماتی است که حاضریم در اختیار تمامی مراجعه کنندگان محترم قرار دهیم.

دستگاه فلنج فیسر: از دیگر سرویس های اصلی شرکت پیشگام صنعت ابزار انجام عملیات فیس دهی به فلنج یا فلنج فیسینگ می باشد که در این زمینه نیز ما رزومه و سابقه درخشانی در داخل و خارج از کشور  داشته ایم. با استفاده از این دستگاه در واقع می توان خرابی ها و ایرادات فلنج ها را در همان محل نصب و بدون نیاز به جدا کردن فلنج از مجموعه به انجام رساند. دستگاه فلنج فیسر آسیب های وارده به فیس فلنج را با فرایندهای کف تراشی و فیس دهی رفع می کند.

پاور یونیت هیدورلیکی: محرک پاوریونیت هیدرولیکی در واقع موتور محرک دستگاه هات تپ و ابزاری است که عملیات انشعاب گیری از طریق آن ممکن خواهد بود. این دستگاه جریان الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل کرده و روغن هیدرولیکی را به موتور تغذیه دستگاه هات تپ منتقل می کند. پاوریونیت ها بر حسب فشار هیدرولیکی ای که تزریق می کنند دارای مدل های متنوعی می باشند و طبیعتاض برای انجام عملیات هات تپ مدل مقتضی کار و متناسب با فشار مورد نیاز برای کار انتخاب خواهد شد.

لیست فوق عمده دستگاه هایی است که شرکت پیشگام صنعت ابزار در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ارائه خواهد داد. شرکت پیشگام صنعت ابزار به پشتوانه انجام بیش از ۴۰۰۰ عملیات هات تپ در نقاط مختلف کشور و نیز کشورهای همجوار اکنون تبدیل به واحدی مطمئن در زمینه ارائه خدمات هات تپ و استاپل و سایر خدمات خطوط لوله به شمار می رود و از این رو از حضور فعالان واحدهای صنعتی که به نحوی از انحاء به خدماتی از این دست نیاز خواهند داشت استقبال می کند.

حضور در نمایشگاه پیشگام صنعت ابزار

پیشگام صنعت ابزار در نمایشگاه بیم المللی کیش

با توجه به توضیحات فوق، شرکت پیشگام صنعت ابزار بازدیدکنندگان محترم را به حضور در غرفه خود دعوت می کند و دست تمامی فعالان و برنامه ریزان واحدهای صنعتی فنی، گازی، پتروشیمی و صنایع سنگین را می فشارد تا ضمن برقراری ارتباط و تبادل دانش و اطلاعات، زمینه های لازم برای همکاری و تشریک مساعی به منظور برداشت باری ولو کوچک از گرده صنعت کلیدی کشور بردارد. غرفه شرکت پیشگام صنعت ابزار در فضای باز، روبروی سالن ۴۳، واقع در ضلع غربی محل دائم نمایشگاه ها قرار دارد و در کلیه روزهای برقراری این رویداد آماده خدمت به مراجعه کنندگان محترم خواهد بود. خواهشمند است در صورت نیاز و جهت هماهنگی بیشتر با شماره ۳۴۷۱۷۹۰۰-۰۲۶ الی ۴ تماس حاصل فرمایید. از آن جا که بر حسب تحربه بسیاری از مراجعه کنندگان محترم در خصوص فرایندها و رزومه شرکت پیشگام صنعت ابزار در زمینه اجرای هات تپ بعضاً سوالات و مطالبات ویژه ای دارند، لذا در صورت هماهنگی های پیشین بدیهی است که ارائه مستندات و توضیحات مقتضی روند بهتری را خواهد داشت.


ارسال دیدگاه